Print

Kredietkaarten

Visa Classic

Visa Classic op zak? Dat is handig voor al uw betalingen in het buitenland, of wanneer u online aankopen doet. Het grootste voordeel? U hoeft pas later te betalen. En u bent beter verzekerd: als u uw reis moet onderbreken of als uw kaart gestolen wordt.

Waarom Visa Classic?

Koop vandaag, betaal later

Met uw Visa Classic koopt u vandaag, maar uw transacties worden pas op de 23e van de maand afgesloten. 9 kalenderdagen later gaat het geld van uw rekening. Met Visa Classic bedraagt uw uitgavenlimiet € 1900.

Handig online

Visa Classic is handig voor uw onlineaankopen. Bovendien bent u voor die aankopen mét kredietkaart ook verzekerd.

Beter verzekerd

Met uw Visa Classic zijn al uw aankopen beter verzekerd. En dan hebben we het niet alleen over elektronica, huishoudtoestellen of onlineaankopen. U bent ook beter verzekerd op reis, als u bestolen wordt …

Transparant

U hebt een duidelijk zicht op al uw aankopen met Visa Classic dankzij een maandelijkse uitgavenstaat in Crelan Online. Uw uitgaven van de lopende en de voorbije maand kunt u online checken met Crelan Online, via de Mobile app en de Tablet app.

Geen cash nodig

Met Visa Classic op zak hebt u weinig cash nodig. Want Visa wordt wereldwijd aanvaard. Voor grote én kleine aankopen: tankbeurten, parkeergeld, op restaurant, in de supermarkt, of gewoon om geld uit de muur te halen.


Veilig

Net als een gewone bankkaart is Visa Classic uitgerust met een chip en geheime code. Deze kredietkaart is dus net zo veilig in gebruik. Toch uw kaart verloren? Bel Card Stop op 070 344 344.

Visa Classic: € 24/jaar

Kredietkaart aanvragen? Of meer info nodig?

Contacteer uw agent

Extra verzekeringen

Deze extra verzekeringen gelden vanaf 1/1/2017.

Tv stuk na garantieperiode?

U profiteert van 12 extra maanden garantie, geldig op elektronische huishoudapparaten, audio- en videoapparatuur en ICT-materiaal, bij aankopen vanaf € 50 tot € 1900 (uitgezonderd smartphones).

Bestelling beschadigd?

Hebt u een online aankoop gedaan van min. € 50, maar is uw bestelling niet volledig intact aangekomen? Dan wordt u dankzij ‘safe online’ tot € 500 vergoed.

Kookplaat kapot!

Uw aankoop van min. € 75 wordt in geval van diefstal of ongevallenschade vervangen, gerepareerd of terugbetaald voor een maximaal bedrag van € 1000 tot 90 dagen na aankoop.

Kaart gestolen …

U wordt tot € 150 vergoed op frauduleuze aankopen met uw gestolen kaart.

Overvallen aan de automaat?

U wordt tot maximaal € 400 vergoed tot 8 uur na de overval.

Valt uw reis in ’t water?

Moet u uw reis annuleren of inkorten door ziekte, een ongeval, een overlijden van een familielid, of bij grote schade aan de woning? U krijgt een vergoeding tot € 1900.

Visa Classic: € 24/jaar

Kredietkaart aanvragen? Of meer info nodig?

Contacteer uw agent

Vergelijk Visa Classic met Visa Gold.

Alle voorwaarden

Wilt u een Visa Classic-kaart aanvragen?

  • Dan moet u titularis, medetitularis of gevolmachtigde zijn van de rekening.
  • Dan moet u minstens 18 jaar zijn.

Raadpleeg alle algemene voorwaarden (pdf) over de waarborgen, beperkingen, uitsluitingen en procedures verbonden aan Visa Classic.

Bij noodgevallen

Kaart verloren, gestolen of ingeslikt? Bel Card Stop op het nr. 070 344 344 (0,30 euro/min).

Medisch noodgeval? Of wilt u om een ander noodgeval uw reis vroegtijdig onderbreken? Neem contact op met Eurocross via 0031 71 52 43 557.

Andere schadegevallen kunt u melden op de Claims Helpline via 0032 2 257 03 58 (ma.-vr.; 9.00 -17.00 u.) of via creditcardclaims@broadspire.eu.

Een schadeclaim melden moet binnen de 28 dagen na het incident. Volledige claims moeten zo snel mogelijk aan de betrokken partij worden overgemaakt.

Bij klachten

Met klachten over de verzekeringen verbonden aan uw Crelan-kredietkaart kunt u terecht bij:

  • Eurocross via 00 31 71 52 43 557 voor klachten over een medische claim
  • Broadspire via 00 32 2 257 03 58 voor klachten over een niet-medische claim

Als er volgens u te weinig gevolg wordt gegeven aan uw klacht, kunt u Millstream Underwriting Limited Head Office contacteren op het volgende adres: 145 Leadenhall Street, London EC3V 4QT, United Kingdom.

Komt u niet tot een oplossing met de verzekeraar, dan kunt u zich richten tot de Ombudsman van de Verzekeringen, die optreedt voor de hele sector, de Meeûsplantsoen 35, 1000 Brussel, of via info@ombudsman.as, www.ombudsman.as.

test

Beheer uw rekeningen online