In het kader van de corona-crisis staan de gezondheid en de veiligheid van onze klanten, agenten en medewerkers voorop. Ondertussen blijven wij uiteraard de continuïteit van onze financiële dienstverlening garanderen.
U bent nog steeds welkom bij uw Crelan-agent. Maak wel altijd vooraf een afspraak. Uiteraard nemen we de nodige hygiëne- en beschermingsmaatregelen zodat we u in de meest veilige omstandigheden kunnen ontvangen.
Bent u een particulier en zit u met vragen over de afbetaling van uw woonkrediet?
Bent u een particulier en zit u met vragen over de afbetaling van uw consumentenkrediet?
Bent u een onderneming en zit u met vragen over de afbetaling van uw ondernemingskrediet?
De Europese Centrale Bank en de Nationale Bank van België hebben in het kader van de coronacrisis aan de kredietinstellingen de vraag gericht om tot 31 december 2020 geen dividenden uit te keren.
We raden u aan om zo veel mogelijk gebruik te maken van onze online-toepassingen myCrelan en Crelan Mobile. Deze staan elke dag 24 uur op 24 tot uw beschikking. Gaat u af en toe de deur uit voor aankopen, betaal dan zo veel mogelijk met uw debet- of kredietkaart en vermijd cash geld.
Uw Crelan-agent blijft uw eerste aanspreekpunt. Hij of zij beantwoordt graag al uw vragen via mail of telefoon. Kunt u niet terecht bij uw agent, mail dan uw vraag naar corona@crelan.be
We volgen deze uitzonderlijke situatie op de voet en houden u op de hoogte van nieuwe ontwikkelingen.