Een nieuw logo, maar dezelfde waarden

16 November 2023
New logo

Een totale make-over voor Crelan, met de onthulling van haar nieuwe visuele identiteit: de korenaar maakt plaats voor een modern, dynamisch nieuw logo in verschillende tinten groen. De nieuwe look van de bank zal in verschillende stappen zichtbaar worden.

Deze nieuwe visuele identiteit is al zichtbaar op onze website en zal ook geleidelijk te zien zijn op onze krediet- en debetkaarten en op onze nieuwe mobile banking-app die vanaf volgende maand beschikbaar is voor het grote publiek. In december zal onze nieuwe merkidentiteit het startpunt zijn voor een grote reclamecampagne.

Achter de schermen werken Crelan en AXA Bank hard aan de fusie van de twee banken. Tot nu toe waren de tekenen van dit proces zeer discreet voor de buitenwereld. Dit nieuwe logo is het eerste concrete en zichtbare signaal voor het grote publiek.

Ons logo verandert, maar onze waarden niet. Crelan wil als lokale bank het verschil blijven maken voor haar klanten: de Belgische gezinnen, ondernemers en de land- en tuinbouwers.