Werken bij een bank saai? Daar lachen wij eens mee ...

18 januari 2024
top employer

Eindelijk kunnen we het zeggen! De Top Employers 2024 zijn bekendgemaakt: Crelan is erkend als Top Employer 2024 van België, en dat voor het 9e jaar op rij. Een prestatie waar we trots op mogen zijn. Dat is allemaal te danken aan onze medewerkers, die er elke dag toe bijdragen dat Crelan een fantastische plek is om te werken.

Het Top Employers Institute programma certificeert bedrijven op basis van hun deelname en resultaten in de HR Best Practices Survey. De enquête behandelt zes grote HR-domeinen, verdeeld over twintig thema's zoals de talentmanagementstrategie, de werkomgeving, Talent Acquisition, opleiding en de ontwikkeling van competenties, welzijn op het werk en diversiteit en inclusie.

David Plink, CEO van het Top Employers Institute: “Uitzonderlijke tijden brengen het beste in mensen en organisaties naar boven. Dit jaar zijn we, in het kader van ons Top Employers Certificeringsprogramma, getuige geweest van de uitzonderlijke prestaties van bedrijven die zijn gecertificeerd als Top Employers 2024. Deze werkgevers hebben laten zien dat ze geven om de ontwikkeling en het welzijn van hun werknemers. Op deze manier verrijken zij gezamenlijk de arbeidsmarkt. We zijn trots om de toonaangevende organisaties die zijn gecertificeerd als Top Employers 2024 aan te kondigen en te vieren."

Het programma heeft meer dan 2.300 Top Employers gecertificeerd en erkend in 122 landen verspreid over vijf continenten.

Kurt Mariën, Head of Talent & Career

“We zijn erg trots dat we deze titel voor het 9e jaar op rij hebben gekregen. Het is dankzij onze medewerkers die elke dag het beste van zichzelf geven voor onze klanten en onze bankagenten dat we van deze erkenning kunnen genieten. Als 5e grootste bank van België willen we dat Crelan zich onderscheidt als een aangename bank waar je je thuis en ondersteund voelt, of je nu coöperatieve aandeelhouder, klant, bankagent of medewerker bent. Binnen Crelan vinden we het belangrijk dat u een goede work-life balans hebt en u de mogelijkheden worden geboden om uzelf verder te blijven ontwikkelen.”

Zijn een aangename werkomgeving, een goede balans tussen werk en privé en talrijke ontwikkelingsmogelijkheden voor jou essentiële elementen van een job? Dan is Crelan de plek voor jou!