Bij een Top Employer zijn de collega’s de sterren.

22 januari 2022
Top Employer 2022

Ook dit jaar is Crelan opnieuw als Top Employer erkend, intussen voor het zevende jaar op rij.

Daar zijn we best fier op. Aan de toekenning van het label gaat immers een uitgebreid onafhankelijk onderzoek vooraf en moet je als werkgever aan hoge eisen voldoen.

Het is het resultaat van dag in dag uit te sleutelen aan een aangename werkomgeving, een leuke werksfeer en een professionele ondersteuning.

Op die manier kunnen onze collega’s schitteren als sterren op de werkvloer.

Neem nu, Syrthe, onze 24-jarige collega en master in de fysica en sterrenkunde. Overdag schittert ze als IT-ster en ’s avonds tuurt ze de sterrenhemel af op zoek naar vallende sterren of andere boeiende natuurfenomenen.

Syrthe
Syrthe Roeder: “Bij Crelan werd ik vanaf dag 1 met open armen ontvangen. Er heerst altijd een heel fijne sfeer op de werkvloer, alle collega’s zijn steeds zeer vriendelijk en behulpzaam. Dankzij de kansen om dingen uit te proberen, nieuwe dingen te leren en opleidingen te volgen, is deze young graduate-functie voor mij de ideale startbasis.”
Saskia
Saskia De Smet, verantwoordelijke Talent Management & Talent Acquisition: “Crelan wil zich onderscheiden als klantvriendelijke bank en dat begint bij het welzijn van onze collega’s. Tevreden werknemers die zich goed voelen, stralen dat ook uit. Door hen hun talenten te laten ontwikkelen, hun creatieve ideeën te laten inbrengen en hun enthousiasme te koesteren willen we elke dag opnieuw bijleren en het telkens beter doen. Dat we nu opnieuw als Top Employer erkend zijn danken we aan ons goede personeelsbeleid, maar nog meer aan onze 725 sterren die elke dag het beste van zichzelf geven voor onze klanten en bankagenten.”