Nieuw agentschap Lode Verdonck feestelijk geopend

5 september 2018
Lode Verdonck

Met een openingsreceptie op 24 augustus en een opendeurdag voor de klanten op 25 augustus, opende agentschapsdirecteur Lode Verdonck officieel zijn nieuwe Crelan-agentschap in Geluwe.

Op 20 juni 2018 is het Crelan-agentschap Verdonck definitief naar de Sint-Denijsplaats in Geluwe verhuisd. De nieuwe locatie van het agentschap is goed bereikbaar en is voorzien van een ruime parkeergelegenheid. Bovendien ligt het op slechts 150 m van het oude agentschap. Het resultaat na de verbouwingen is een ruim en huiselijk kantoor met veel lichtinval.

De werking van het agentschap is gebaseerd op een open advies-concept en er is een nieuwe Cash & More-automaat geïnstalleerd.

“Dankzij de nieuwe Cash & More hebben we meer tijd voor advies. Bovendien doet meer dan 80% van de klanten zijn verrichtingen via de automaat.” (Lode Verdonck)

Naast de agentschapsdirecteur Lode Verdonck, werkt ook beleggingsadviseur Ann Sofie Vermeersch in het nieuwe agentschap. Samen zijn ze nog op zoek naar een nieuwe medewerker die mee zal instaan voor de kredieten en de verzekeringen.