Betalen
Zakelijke rekeningen
Kaarten
Betalingen ontvangen
Online bankieren
Lenen
Vastgoed
Voertuig
Materiaal en machines
Overnames
Bedrijfskapitaal
Sparen en beleggen
Sparen
Beleggen
Verzekeren
Zoekt u informatie over de fusie tussen AXA Bank en Crelan? Klik hieronder. Of sluit het venster en surf gewoon verder.
AXA Bank Belgium is een bank die behoort tot de Crelan Groep.
AXA Belgium is een verzekeringsmaatschappij die deel uitmaakt van de AXA-groep. Er verandert niets aan de verzekeringen die u daar hebt afgesloten, die blijven onder de hoede van AXA Belgium.
Gelieve rechtstreeks contact op te nemen via volgend telefoonnummer 02/555 92 00.Dit nummer is 24/7 bereikbaar.
Uw Crelan-agent is steeds uw eerste gesprekspartner.
Uw Crelan-agent staat dicht bij u, kent uw situatie en kan u in veel gevallen snel verder helpen met een oplossing of extra informatie.
Voor al uw vragen of problemen, verwijzen wij u dan ook graag door naar uw bankagent.
Raakt uw klacht niet opgelost via uw bankagent?
Dan kan u terecht bij onze Klachtendienst, die klaar staat om uw klacht over onze producten en diensten ter harte te nemen.
De Klachtendienst treedt op als een interne bemiddelingsdienst en is gescheiden van de overige afdelingen die zorgen voor het ontwerp, de verkoop en de verwerking van onze diensten en producten. Deze scheiding garandeert u een onafhankelijke behandeling van uw klacht.
Crelan engageert zich bovendien om voortdurend de kwaliteit van haar dienstverlening te verbeteren. De Klachtendienst zal op basis van uw ervaringen dan ook onze interne werking evalueren. Dankzij uw klachten kunnen wij naar de toekomst toe onze service voor u als klant verder optimaliseren.
De Klachtendienst bezorgt u een schriftelijk antwoord op uw klacht binnen een maximumtermijn van 30 kalenderdagen. Telefonisch zijn zij niet bereikbaar.
Bent u niet tevreden over de oplossing van onze Klachtendienst?
Dan kunt u zich wenden tot Ombudsfin, de ombudsman die bemiddelt bij financiële conflicten:
Wat betreft de diensten die online door Crelan worden aangeboden, kan de klant zijn klacht eveneens indienen via het platform voor onlinegeschillenbeslechting ontwikkeld door de Europese Commissie.
Uiteraard heeft u steeds het recht om uw klacht rechtstreeks aan de bevoegde rechtbank voor te leggen.