Ik zie mijn rekeningen niet staan in de mobile app, hoe komt dat? U kunt ze zien door rechts bovenaan op de link ‘Alle rekeningen’ te klikken. U kunt ze aan het startscherm toevoegen door daar op het +teken te klikken en dan de rekening(en) te selecteren die u altijd meteen wilt zien na het inloggen.
Hoe verwijder ik een begunstigde in de Crelan mobile-app? Stappen: Ga naar ‘Instellingen’ in de Crelan Mobile-app. Klik op ‘Begunstigden’. U krijgt het overzicht van uw begunstigden. Klik op de begunstigde die u wenst te verwijderen. Klik onderaan op ‘begunstigde verwijderen’. U krijgt de vraag ‘bent u zeker dat u de begunstigde wilt verwijderen?’. Klik op ‘verwijderen’. Geef uw pincode in en klik op het (groene) vinkje. U krijgt nu de melding ‘begunstigde verwijderd’.
Hoe kan ik online een aankoop doen vanaf mijn smartphone of computer? In deze handleiding leggen we stap voor stap uit hoe u veilig en gemakkelijk online kunt winkelen dankzij Crelan Sign, zonder gebruik van een digipass. Crelan Sign
Kan ik online een (nieuwe) zichtrekening aanvragen voor mijn kind? Ja, dat kan!Als uw kind bij Crelan al gekend is, verschijnt zijn/haar naam automatisch in de lijst met personen waarvoor u een zichtrekening kunt aanvragen: klik dan gewoon op de gekozen naam en volg de stappen om uw aanvraag in te dienen.Als uw kind niet verschijnt in de lijst met personen waarvoor u een zichtrekening kunt aanvragen, dan kan dat zijn omdat:uw kind nog niet gekend is bij Crelan of er nog geen geldige identiteitskaart geregistreerd is voor uw kind als u kind 12 jaar of ouder is. Maak hiervoor een afspraak bij uw bankagent. uw kind al een zichtrekening heeft: een minderjarige kan maximaal 1 zichtrekening hebben.uw kind meerderjarig is geworden. In dat geval kan alleen het kind zelf een nieuwe rekening openen.Is geen van bovenstaande redenen van toepassing? Neem dan contact op met uw Crelan-agent.
Ik ben geregistreerd in de Crelan Mobile-app, hoe kan ik me nu registreren in myCrelan homebanking? Als u geregistreerd bent in de Crelan-Mobile app, dan hebt u geen digipass nodig om u aan te melden in myCrelan: surf naar mycrelan.be; kies ‘Nieuw Profiel Aanmaken’; vul nu uw gebruikersidentificatie in. Die vindt u in de Crelan Mobile-app: tik op het menu (de 3 streepjes links bovenaan in de app). Tik onder ‘Uw profiel’ op uw naam; bovenaan, onder uw naam, ziet u uw gebruikersidentificatie staan.
Hoe kan ik een begunstigden opslaan in Crelan Mobile? Volg deze stappen om een begunstigde toe te voegen aan uw Crelan Mobile-app: Log in op de Crelan Mobile-app. Tik in het overzichtsscherm op de drie horizontale streepjes linksboven. U bevindt zich nu in het menu van de instellingen. Ga naar de rubriek“Betalen” en selecteer “Begunstigden”. Klik onderaan op “+Begunstigde toevoegen”. Voer de gegevens van de begunstigde in. Optioneel kunt u ook een bedrag en een mededeling toevoegen. Sla de begunstigde op door een eerste keer uw pincode in te voeren. Ga in hetzelfde scherm naar “Begunstigden” en tik op “Te tekenen” (rechtsboven). Indien er meerdere begunstigden zijn die getekend moeten worden, kunt u “Selecteer alle” kiezen, of individuele begunstigden aanvinken. Bevestig door onderaan op de (paarse) knop “Tekenen” te tikken. Teken een tweede keer met uw pincode. De begunstigde verschijnt nu met een (groene) 'V' rechts, wat aangeeft dat u nu transacties boven de 500 euro kunt uitvoeren met die begunstigde.
Hoe kan ik een online aankoop doen met mijn kredietkaart? In deze handleiding leggen we stap voor stap uit hoe uw met uw Visa kredietkaart een aankoop doet via de computer of op uw smartphone. Online aankoop kredietkaart
Kan ik online een (nieuwe) debetkaart aanvragen voor mij kind? Ja dat kan !Als uw kind bij Crelan al gekend is, verschijnt zijn/haar naam automatisch in de lijst met personen waarvoor u een debetkaart kunt aanvragen: klik dan gewoon op de gekozen naam en volg de stappen om uw aanvraag in te dienen.Als uw kind niet verschijnt in de lijst met personen waarvoor u een debetkaart kunt aanvragen, dan kan dat zijn omdat:uw kind een rekening heeft waarvoor slechts één debetkaart kan worden aangevraagd.de rekening van uw kind een Crelan Basic-rekening is. Dan kunt u enkel via uw agent een nieuwe debetkaart aanvragen.uw kind meerderjarig is geworden. In dat geval kan alleen het kind zelf een nieuwe debetkaart aanvragen. Is geen van bovenstaande redenen van toepassing? Neem dan contact op met uw Crelan-agent.