Crelan krijgt een nieuwe, hedendaagse uitstraling

We blijven trouw aan onze groene kleur, maar in een meer eigentijdse en dynamische vorm.

Waarom deze vernieuwing?

De wereld is constant in verandering, als bank moeten we daarom flexibel zijn en tegemoetkomen aan de veranderende noden van onze klanten. Zo dragen we bij aan de economie met leningen aan gezinnen, zelfstandige ondernemers en bedrijven in verschillende sectoren. Deze dynamiek weerspiegelt zich in ons nieuwe logo dat staat voor de frisse manier waarop Crelan met de rest van de wereld communiceert.

New logo

Waarom is dit een stap voorwaarts?

Ons nieuw logo belichaamt wie we zijn: een solide bank met een uitgebreid productenaanbod. Crelan onderscheidt zich door zijn openheid, positieve spirit en toegankelijkheid, en niet te vergeten, de persoonlijke aandacht voor de klant. U begrijpt het goed: onze dienstverlening blijft van hetzelfde hoge niveau.

De overgang naar onze nieuwe identiteit zal geleidelijk plaatsvinden. Het oude en het nieuwe logo zullen in een eerste fase dus nog door elkaar te zien zijn.

De komende maanden zult u ons nieuwe logo wel steeds vaker zien opduiken en ondergaan ook de gevels van uw Crelan-agentschappen een facelift. We lanceren nieuwe tools en dragers om uw bankzaken nog eenvoudiger en efficiënter te maken.

En zoals u ongetwijfeld al heeft vernomen, zal AXA Bank in de loop van volgend jaar Crelan worden. We willen graag benadrukken hoe fijn we het vinden dat we onze nieuwe klanten en collega’s van AXA Bank met onze nieuwe identiteit kunnen verwelkomen.

Maar tot het zover is, verrassen we u graag de komende weken en maanden met onze nieuwe en vooral originele reclamecampagnes in diverse media.

Welkom in de vernieuwde wereld van Crelan!