Betalen
Zichtrekeningen
Kredietkaarten
Online bankieren
Onder nul gaan
Veilig bankieren
Lenen
Woning
Mobiliteit
Andere doelen
Sparen en beleggen
Sparen
Beleggen
Fiscaal sparen
Verzekeren
Gezin
Om onze gratis Crelan Mobile-app te kunnen installeren moet u in het bezit zijn van een smartphone of tablet met OS-versie Android 8.0 (of hoger) voor Android, IOS 15 (of hoger) voor IOS.
Tijdens de activatieprocedure wordt uw toestel geregistreerd en wordt uw Crelan Mobile abonnement gekoppeld aan uw myCrelan abonnement. U kunt de status van uw toestel zien in myCrelan via Profiel aanpassen > Beheer contracten.
De mobiele pin helpt u met aanmelden en verrichtingen uit te voeren in Crelan Mobile. Na het invoeren van uw mobiele pin wordt telkens een unieke en eenmalig bruikbare elektronische handtekening berekend en doorgestuurd naar de bank.
Heeft u 5 keer na elkaar een verkeerde PIN ingegeven? Dan wordt de toegang tot Crelan Mobile geblokkeerd. Om opnieuw toegang te krijgen drukt u in het menu op 'mobiele pin resetten' en voert u de 3 stappen van de activatieprocedure opnieuw uit.
Indien er gedurende een bepaalde tijd geen activiteit meer in de app plaatsvindt zal de sessie automatisch worden verbroken.
U kan uw Crelan Mobile abonnement zelf blokkeren door aan te melden in myCrelan: kies Profiel aanpassen > Beheer contracten. Daarenboven kan u ook steeds uw agent of de Service Desk (02/558 78 88) contacteren;
Om daarna opnieuw van Crelan Mobile gebruik te maken voert u nogmaals de 3 stappen van de activatieprocedure uit.