Betalen
Betaalrekeningen
Kredietkaarten
Online bankieren
Onder nul gaan
Veilig bankieren
Lenen
Sparen en beleggen
Sparen
Beleggen
Fiscaal sparen
Verzekeren
myCrelan garandeert u een optimale beveiliging:
Uw pc beveiligen
Uw gegevens beschermen
Waakzaam blijven
Phishing
Wat doen bij problemen ?
Indien u een e-mailbericht van Crelan ontvangt dat u verdacht lijkt, aarzel dan niet om die naar ons door te sturen op dit adres: myCrelan@crelan.be. Wij zullen u met plezier antwoorden.
Indien u onregelmatigheden vaststelt bij het gebruik van myCrelan, dient u onmiddellijk contact te nemen met de service desk van Crelan(*) op het nummer 02/558.78.88, of via een e-mail aan myCrelan@crelan.be. Buiten de openingsuren van de service desk kunt u in noodgevallen zelf uw abonnement blokkeren door 5 keer een foute aanlogcode in te geven. Vergeet niet nadien de service desk te contacteren zodra de medewerkers opnieuw beschikbaar zijn. Indien u een verdachte mail ontvangt, verwijder die dan onmiddellijk zonder erop te reageren. Houd steeds voor ogen dat Crelan u nooit via e-mail naar uw persoonlijke gegevens zal vragen (zoals uw toegangscodes van myCrelan, uw rekeningnummer, de geheime code van uw debet- of kredietkaart,...). Neem in geval van twijfel contact met de service desk van Crelan(*).